Fotos La Canonja

28 02 2010

Anuncis

Accions

Information

5 responses

1 03 2010
Jordi

Joan Pere molt bona la foto del Team Construccions Franco abans de la sortida i la de Sebas espectacular entre mig de la boira.
Heii ens veiem.

1 03 2010
joanperef

Gràcies! ja ten passaré alguna més que sortiu en carrera al teu correu

2 03 2010
Sanchez

Bones Joan Pere, tens més foto de la cursa?? es que m’agradaria tenir alguna que surti jo, ja em diras algo gracies.!!

2 03 2010
joanperef

En tinc bastantes mes…te les pasaré al teu correu. Si puc demà!

2 03 2010
alex

joan pere, ja que estas si no te sap greu m’agradaria també a mi tenir alguna foto, anava en l’escapada final soc el 168 me pareix vestit del progress.
merci i salut

Deixa un comentari

