Ja ha passat!! fins el tercer…Trofeu Carlos Ferran

23 05 2010

Després de molts dies i moltes hores planejant, preparant i lligant moltes, moltissimes coses; el segon Trofeu ja ha passat… Avui no puc més, el meu germà i jo i deu “valientes més” portavem des de les 2,30 del matí sense parar. Tot, comptant amb la desinteressada col·laboració de més de 30 voluntaris, 22 membres de protecció civil, serveis de neteja municipals, Guàrdia Urbana i molts amics i amigues a un  ritme frènetic perquè tot sortís a la perfecció. Si em deixo algú, que em perdoni però de veritat son les 20.00h i… NO PUC MÉS! Ara acabem!

Gràcies a tots i fins demà… fotos, crònica i video!

Felicitats al guanyador Wiliam Aranzazu, i a tots els participans de part del meu germà i  meu:

MOLTISSIMES GRÀCIES! esperem que us hagi agradat, i fins l’any vinent!

Aquí teniu la classificació:

II Trofeu Carlos Ferran

Anuncis

Accions

Information

3 responses

23 05 2010
ANDREU VALLDEPEREZ

FELICITATS PER L’ORGANITZACIÓ!!

HA ESTAT UNA JORNADA ESPLÈNDIDA DE CICLISME I UNA ORGANITZACIÓ MODÈLICA.

FINS L’ANY QUE VE

SALUT!!

30 05 2010
manel

Hola Ferrán, a ver si me puedes dar tu móvil.
Gracias y un saludo.

30 05 2010
joanperef

Enviam el teu correu a ciclismereus@hotmail.com i tel envio

Deixa un comentari

