Diumenge social a Tortosa

10 02 2011
A les 11 del matí està prevista la  sortida de la tercera social de Tortosa. El punt de sortida estarà situat a l’avinguda generalitat davant el parc, son 70 Qm en línia,  amb final a l’ermita del mig camí… amb unes rampetes finals bastant dures(em sembla recordar…jejeje) i que podran decidir el guanyador.
Aquí teniu la descripció del recorregut gràcies a:
grupetaterresdelebre.blogspot.com
Els 20 quilòmetres primers són plans. Desprès es gira a l’esquerra i comencen un tram de repetxos d’un 2 km aproximadament d’un 5% de desnivell, entre ells baixada per soltar les cames. Una vegada arribes al cruce de Prat de Compte hi ha una baixada forta d’uns 4 km. Quan s’acaba la baixada un altre repetxo de 2 km al 4%. Al Pinell girem a la dreta ve un tram pla de 2 km i una desprès una baixada forta fins al riu on agafem C-12 de cara a Benifallet. Tram pla d’un 6 km fins arribar al Port de Som de 4 km al 4% de mitja. El més dur és el 200 metres primers de port que ronda el 9%. Desprès ronda 4, 5% tota l’estona. Durant el port i han tres trams de descans. Una vegada coronat el port decens de 4 km i desprès 15 km pel pla fins arribar a Tortosa. Aquí ve on és complica la cosa. És com una mini clàssica. Primer tram de 100 al 16%, decens amb un parell de rebols complicats. Una altre tram de 200 metres al 20% i desprès comença un tram de pujada que ronda el 4%. Tindrar 1,5 km i per finalitzar un tram d’uns 300 metres que ronda el 16% tota l’estona. El pitjor per mi. El més complicat és la zona que empalmes el tram del 20%, per què desprès va tota l’estona picant cap a dalt i arribes ofegat al repetxo final. Et deixo el perfil, el plànol i un video de l’últim tram de la social de l’any passat. Com podeu apreciar s’arriba tot destrossat.