JUAN DE DIOS GONZALEZ AL III TROFEU FERRAN

30 05 2011

Amb 60 corredors a la sortida, i en un circuït idoni(almenys es el que intentem els organitzadors)és va donar el tret de sortida al III Trofeu Ferran,  Es va realitzar una única mànega classificatoria, una final B i una absoluta. Ja de sortida un ritme diabòlic i a qüasi cada volta una prima a disputar es va arribar a la volta final on es tindria que disputar un sprint de girebé 500metres i on les més de mil persones que omplien el Passeig Prim de Reus no predien detall. A 500 metres arrancava Antonio Miguel, Mauricio Muller i Juande dios Gonzalez qe aguantava la roda i rebassava a Muller a 10 metres per la arribada i aixecava els braços mirant al cel i dedicant-li el triomf a Tondo.

Desde l’organitzacio volem agraïr als mes de 50 voluntaris, Guardia Urbana,Protecció Civil, Creu Roja,Serveis de Neteja municipals, Ajuntament de Reus, i a Reus Esports i LLeure, que tots ells amb la seva colaboració desinteresada i gratuita fan possible que aquesta cursa tiri endavant i es converteixi en tot un esdeveniment a la Ciutat. També al ciclistes que hi participeu la vostra presència i entrega ja que també sense vosaltres no seria posible.A tots:

MOLTES GRÀCIES!

Classificació:III TRofeu Ferran

P.D:Degut a que el fotógrafo oficial del blog estava ocupat amb altres coses…dema tindreu totes les fotos i video de la prova.

Anuncis

Accions

Information

7 responses

30 05 2011
juan de dios

el dia fue muy grande,por todo,muchos sentimientos pero una cosa que tengo agradeceros,es el trato con todos nosotros.Organizacion un10 pero un 10 en el cariño que pusisteis en los homenajes a xavi.Esta carrera la tengo en mi corazon,por el feo del primer año,pero que sera de las que mas me acordare en mi vida.Gracias por organizar una carrera tan bonita y con tanto cariño.

Enhorabiena a toda la gente y en especial a vosotros.

30 05 2011
joanperef

Gracias!
Enhorabuena a ti por la victoria y contento de que ganarais, ya que considero que eren una apasionado de la bici, y ojalá cuando corria con tu hermano hubiera podido dispytar una carrrera de estas caracteristicas.(a algunos les da “pereza” levantarse ya que no se justa a sus posibilidades!.
Esperamos poder repetir el año próximo!

30 05 2011
Jordi

Felicitar-te Joanpere i companyia per la gran cursa que heu organitzat aquest cap de setmana. Des de fora que s’observa tot millor, puc dir que és un espectacle veure una cursa tant ven organitzada, a més la convocatòria de gent que a fet l’organització preparant totes les carpes i pinxos. Des de darrera les balles he disfrutat d’una cursa espectacular, l’únic que m’ha faltat era vestir-me de curt i apretar les dents als sprints en tots els altres companys. A veure si l’any que ve en fas una wild card Joanpere. No res felicitar-te Joanpere per la gran cursa que heu montat i a Juan de Dios pel gran triomf. Felicitats als dos.

30 05 2011
Marc

Molt xulo i aixo que no mirem mai ciclisme. Felicitats!!

30 05 2011
jcarlosferran

Ante todo quiero agradecer a todos los que una vez más han conseguido el sueño del trofeu carlos ferran, RENACER EL CICLISMO DE VERDAD. No siempre se consigue obtener las vibraciones de un trabajo bien hecho durante y después de la carrera. Gracias a todos lo hemos conseguido.
La visión de un lugar priviliejado y la experiencia hacen darnos cuenta de muchos detalles que para algunos pasan inadvertidos. Detalles, que hacen tener una visión en positivo o negativo de lo que se esta celebrando. El III trofeu carlos ferran me arrojo las mejores vibraciones positivas de una prueba ciclista en muchos años, algo que dificilmente puede olvidarse.
Pero también me quedo con el detalle de aquellos ciclistas ” me reservo si lo son o no” que optaron por quedarse en casa, aquellos que se quejan cuando las organizaciones pretenden cobrar inscripción, para salvar pequeños gastos, y sin embargo son incapaces de valorar el sacrificio, no tan solo económico, sino en los personal que ello supone el “nosotros a vivir y a los demás que les den”.
Todo esto me hace pensar si vale la pena cintunar con un “IV Trofeu Carlos Ferran”, el sacrificio es mucho para tan poca recompensa de aquellos que son incapaces de valorar en lo personal lo que uno se moja por hacer carreras no solo esta, sino unas cuantas más.
Hoy me planteo desde la frialdad de hacer lo facil y de olvidar lo dificil “salvar carreras y hacerlas”
Solo decir a todos los que nos dieron ese respaldo incondicional GRACIAS, por recobrar EL AUTENTICO ESPECTACULO DEL CICLISMO.
Desgraciadamente, seguiré siendo un enfermo de este deporte, por encima de familia y otras prioridades de la vida.
Pero me surge la duda ¿ Vale la pena?

juan carlos ferran “speaker”

30 05 2011
www.ciclismodesdelleida.com

si vale la pena? si vale la pena? por favor, como puedes pensar en los que no estuvieron cuando los que estuvimos nos dejamos el alma en cada arrancada, en cada prima, en cada eliminación.
Carles yo he visto como tu mil veces criteriums con los mejores profesionales del mundo y que son infumables, vamos que no se las cree ni el mas inculto. El domingo los que estuvimos disputamos a muerte, lo dimos todo y creo que mejor cartel en un circuito hoy en dia en TODA ESPAÑA que Juandedios Gonzalez, Antonio Parra, Jordi Cervantes, Joan Font, Mauricio Muller,Airan Fernandez, Ibon Zugasi, Jordi Soler….etc etc etc que no me quiero dejar a nadie, no creo que sea posible.
Enhorabuena y el año que viene más, por organización , seguidores , premios y cariño una de las mejores carreras que hay, de esas que cuando dejas el ciclismo explicas a todos…

2 06 2011
jordi masferrer

un dia i una carrera que molts portarem sempre al cor!
enhorabona a tota la organització!!!!
no pensis en els que no hi eren, tenim la punyetera mania de quedar-nos amb lo dolent de les coses!!
estic amb en Jose, pensa que els que estavem allà ens vam deixar la pell!!!
i vam disfrutar com nens!!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: